نمایشگاه «یادگار مادر» در دانشگاه تفرش گشایش یافت

پایگاه خبری تفرش:

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از شهروند خبرنگار ندای تفرش، همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان "یادگار مادر" در صحن دانشکده علوم دانشگاه تفرش گشایش یافت.


اعظم عسگری مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته نمایشگاه یادگار مادر باهدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به همت کمیته عفاف و حجاب دانشگاه و به‌صورت ستادی و همکاری تشکل‌های دانشجویی در این دانشگاه گشایش یافت.
عسگری با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و آشنایی همگان با این مهم امری ضروری است اضافه کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به‌واسطه معرفی شخصیت و زندگانی حضرت زهرا (س) در جامعه است.
وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) اسوه عفاف و حجاب برای زنان و دختران ما هستند بسیار شایسته بود که اقدام به برگزاری نمایشگاه یادگار مادر در دانشگاه تفرش نماییم چراکه حفظ، ترویج و تقویت فرهنگ حجاب و عفاف از نیازهای مهم جامعه است و دشمنان برای کمرنگ شدن این فرهنگ و بی‌تفاوتی جوانان نسبت به رعایت حجاب و عفاف در جامعه همه توان خود را به کار گرفته‌اند.
دبیر کمیته عفاف و حجاب دانشگاه تفرش بیان کرد: نسل جوان جامعه اسلامی، آینده‌سازان این جامعه هستند بنابراین نمود ارزش‌های اسلامی در زندگی شخصی و اجتماعی امری ضروری است.
وی برگزاری مسابقات روزانه، پاسخگویی به سؤالات و شبهات، مسابقه کتاب‌خوانی، تریبون آزاد دانشجویی، همایش عفاف و حجاب و غرفه محصولات فرهنگی و حجاب از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.


نمایشگاه یادگار مادر تا 15 اسفند در صحن دانشکده علوم دانشگاه به‌منظور بازدید عموم دایر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:29 | نویسنده : میثم اله وردی |